Valoració positiva de la campanya comercial "Tot queda a casa"
Les associacions de comerciants de la Via T de Tarragona i El Tomb de Reus han valorat positivament la segona campanya comercial conjunta "Tot queda a casa", organitzada amb motiu de la Setmana del Comerç que va finalitzar el passat 7 d'abril.
L'objectiu de la campanya ha estat promoure el comerç i fomentar el moviment de clients entre les dues ciutats i els seus establiments comercials.
En aquesta segona edició hi han participat 310 establiments de Tarragona i Reus i s'han repartit 15.000 rasques amb diferents premis.
La campanya ha comptat amb una FanPage a Facebook que ha tingut més de 18.000 visites. Cal destacar la convocatòria del concurs fotogràfic sobre les actuacions musicals pels carrers de les dues ciutats, que ha tingut una participació de 60 usuaris i 730 vots.
La Via T promociona la marca "Comerç Tarragona" per potenciar el comerç de proximitat, generant una oferta comuna i atractiva de productes, de forma continuada al llarg de l'any amb campanyes de promoció pels clients i de suports als botiguers.