Esteu aquí: Inici Comerç Notícies Notícies 2017 'Volem millorar la marca Tarragona i donar a conèixer la ciutat i els seus valors, que són molts i desconeguts'

'Volem millorar la marca Tarragona i donar a conèixer la ciutat i els seus valors, que són molts i desconeguts'

'Volem millorar la marca Tarragona i donar a conèixer la ciutat i els seus valors, que són molts i desconeguts'

El conseller d'Ocupació i Desenvolupament Econòmic inaugura la jornada Branding Day de la Cadena SER.
'Volem millorar la marca Tarragona i donar a conèixer la ciutat i els seus valors, que són molts i desconeguts' Foto: Mauri
15/03/2017

El conseller d'Ocupació i Desenvolupament Econòmic, Francesc Roca, ha inaugurat aquest matí al Palau de Congressos la jornada Branding Day que organitza la Cadena SER.

Davant 900 persones, Francesc Roca ha agraït a la Cadena SER haver triat Tarragona per fer aquesta jornada al voltant del màrqueting i la comunicació. 
Roca ha explicat que "el màrqueting, ens agradi o no, està present en les nostres vides diàries. El món digital canvia tan ràpidament que ens impedeix alhora tenir una visió global en un món globalitzat perquè canvia la nostra percepció global del món". Roca també ha parlat de Tarragona i la seva marca de ciutat. "En aquesta ciutat tenim gent amb talent, tenim persones dinàmiques, tenim institucions i ciutadania implicada, i entre d'altres estem aquí com a ciutat perquè tenim també una marca que cal millorar".

I ha afegit: "Quan pensem en Tarragona hem d'associar la marca a història, cultura, mediterrani, castells, festes, gastronomia, patrimoni, esports. Estem preocupats per aquesta cerca en definir-nos i que se'ns defineixi i posicionar-nos de manera global en el mapa no només turístic sinó en molts d'altres àmbits. Volem fer valdre la marca. Volem millorar la marca Tarragona. Volem definir el posicionament de marca de la ciutat: els valors de la marca, implicant també a la ciutadania en aquesta definició amb la finalitat d'aconseguir promocionar i donar a conèixer la ciutat i els seus valors, que són molts i desconeguts. Com a objectius principals trobem les activitats econòmiques que s'hi porten a terme, el port, la indústria química, el comerç, la promoció turística entre altres però com diem un dels aspectes a potenciar, és la participació de la ciutadania en la definició d'aquesta marca, per tal de fer un projecte en comú que inclogui a tots els actors de la ciutat. Un cop tinguem clara la marca, cal originalitat per a transmetre-la".

Per la seva part, la directora de Ràdio Reus-Ser Tarragona, Mònica Cid, ha apuntat que "la ràdio és un mitjà de comunicació i també un negoci que continua més viu que mai".

La imatge de la marca ha centrat la seva presentació i ha definit l'objectiu del congrés en un: que és compartir experiències tècniques i pràctiques de com fer marca en aquesta nova era digital perquè tenim el millor producte del món però no tothom el coneix i, per tant, tenim molt a fer".

La jornada ha comptat amb la participació dels professors de màrqueting Fèlix Muñoz, de la IE Business School; i Jean Marc Colanesi, d'ESIC. A més, també hi han pres part la periodista i presentadora del programa Equipo de Investigación, Glòria Serra, i el Director de SER Catalunya i professor del Màster de Comunicació de la Universitat Ramón Llull, Josep Maria Girona.

Segells de reconeixement d'administració oberta