Esteu aquí: Inici Comerç Notícies Notícies 2017 Totes les comunicacions amb l’Ajuntament hauran de ser de forma telemàtica

Totes les comunicacions amb l’Ajuntament hauran de ser de forma telemàtica

Totes les comunicacions amb l’Ajuntament hauran de ser de forma telemàtica

Aquesta obligació afecta només a certs col·lectius.
26/01/2017

A partir de l'1 de febrer de 2017, l'Ajuntament de Tarragona només acceptarà la documentació que es transmiti de forma electrònica per part de persones jurídiques, personal d'administracions públiques i representants d'entitats i associacions.

La documentació s'haurà d’enviar de forma telemàtica, a través de tramits.tarragona.cat. En aquesta plataforma s'haurà de buscar el procediment específic i només en cas de no trobar-ho, s'haurà d'anar a instància genèrica.

Aquesta mesura s’estableix en compliment de l’article 14 de la Llei 39/2015 d’1 d‘octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, que afecta totes les administracions públiques.

 

 

Segells de reconeixement d'administració oberta