Tarragona Turisme intensifica els 'famtrips' i les accions de promoció amb 'bloggers' durant l'octubre
Durant el mes d’octubre Tarragona ha rebut la visita de diversos famtrips i presstrips, en la línia de treball que porta a terme durant tot l’any, si bé aquest mes ha estat especialment intens, tant per la quantitat com per la qualitat de les accions realitzades.
Així, per exemple, en aquest mes, Tarragona Turisme ha rebut periodistes de mitjans de referència d’Holanda i França que han conegut la Tarragona modernista i romana. Amb l’Agència Catalana de Turisme s’ha realitzat un famtrip amb tour operadors especialitzats en golf que han recorregut la Costa Daurada i han fet parada a Tarragona per conèixer el conjunt arqueològic de la Tàrraco Romana. Un altre cas destacat és el del grup de fins a 16 tour operadors d’Hongria especialitzats en turisme cultural que han conegut el barri mariner del Serrallo i la Part Alta. Destaca, per acabar, l’acció promocional organitzada amb Turespaña amb els bloggers amb més seguidors del Regne Unit, destinada a donar conèixer destinacions urbanes que estan fàcilment connectades en ferrocarril; Tarragona ha format part d’aquesta ruta juntament amb Saragossa, Madrid i Sevilla.
La consellera de Turisme, Inma Rodríguez, explica que “es tracta d’accions de promoció amb agents turístics i periodistes especialitzats per tal de donar-los a conèixer de primera mà els principals monuments i valors turístics de la ciutat. En les darreres setmanes, hem intensificat aquesta activitat perquè és una molt bona oportunitat per donar visibilitat a Tarragona: les persones que participen en aquests presstrips i famtrips són perfils professionals especialitzats en el sector del turisme que es converteixen en prescriptors de la nostra ciutat”.