Esteu aquí: Inici Comerç Notícies Notícies 2017 Tarragona es promociona internacionalment amb el Grup de Ciutats Patrimoni

Tarragona es promociona internacionalment amb el Grup de Ciutats Patrimoni

Tarragona es promociona internacionalment amb el Grup de Ciutats Patrimoni

Diferents accions potencien el posicionament de Tarragona i de les ciutats del Grup als mercats estratègics.
Tarragona es promociona internacionalment amb el Grup de Ciutats Patrimoni Estand del GCPHE a Sao Paulo. | FOTO: GCPHE.
21/04/2017

 

Durant el darrer mes, Tarragona ha estat present a les diverses accions de promoció turística dutes a terme pel Grup de Ciutats Patrimoni de la Humanitat d’Espanya (GCPHE) per tal de difondre conjuntament els atractius turístics i culturals de les 15 ciutats que en formen part.

El passat 11 d’abril Madrid Destino (l’entitat encarregada de la promoció turística de la ciutat de Madrid) i les Ciutats Patrimoni van signar un protocol de col·laboració per desenvolupar campanyes de promoció als mercats estratègics comuns per promoure la creació d’itineraris turístics culturals i actuacions de comercialització conjuntes. El conveni té per objectiu incrementar el nombre de visitants procedents d’aquests mercats estratègics i la mitjana de pernoctacions realitzades pels turistes.

D’altra banda, entre els dies 4 i 6 d’abril, el GCPHE va ser present a la fira World Travel Market Latin America, que té lloc a la ciutat brasilenya de Sao Paulo. Aquesta fira reuneix al voltant de 700 empreses expositores i 6.500 visitants qualificats procedents de tota Amèrica Llatina.

Entre les accions de promoció realitzades l’últim mes també cal destacar la presència del Grup a les jornades inverses de Turespaña “España, Destino de Turismo Rural, Cultural y Gastronómico de Gama Alta”, que van tenir lloc a Mèrida els dies 29 i 30 de març amb l’objectiu d’aproximar l’oferta turística de les Ciutats Patrimoni al mercat britànic. La presència tant a la fira brasilenya com a les jornades de Mèrida s’emmarca dins del Pla Estratègic de Màrqueting de Turespaña i l’acord existent entre l’ens de promoció turística i el GCPHE.

La presidenta del Patronat Municipal de Turisme, Inmaculada Rodríguez, ha valorat molt positivament les accions, ja que suposen la possibilitat de “posicionar internacionalment la marca Tarragona en associació amb els valors culturals i patrimonials de primer nivell que representa el Grup de Ciutats Patrimoni de la Humanitat d’Espanya”. “Formar part del Grup de Ciutats Patrimoni de la Humanitat –ha afegit- ens permet promocionar la nostra ciutat a mercats llunyans, molt interessants pel creixent interès que mostren vers el turisme cultural, però als quals no podríem arribar de manera individual. D'aquesta manera podem complementar l'esforç que fem des del Patronat en la promoció a mercats emissors més propers”.

 

Segells de reconeixement d'administració oberta