El sector turístic de Tarragona es reuneix en un 'networking' organitzat pel Patronat Municipal de Turisme
Al voltant de 100 persones del sector turístic de Tarragona es van congregar ahir al vespre a la Casa Joan Miret en un networking organitzat pel Patronat Municipal de Turisme de Tarragona (PMTT). La sessió va servir perquè representants dels càmpings, apartaments i ‘hostels’, restaurants, comerç, guies turístics i gestors turístics i culturals de tots els àmbits poguessin compartir experiències i impressions de la temporada 2017 i analitzar les perspectives de cara a la temporada 2018.
La jornada va començar amb els parlaments de la presidenta del PMTT i consellera de Turisme, Inma Rodríguez, del president de l’Associació de Càmpings de Tarragona, Agustí Peyra, i del president de l’Associació d’Apartaments i Hostels de Tarragona, Íñigo Rosell. Rodríguez va parlar de la necessitat de mostrar “unitat i múscul per part d’un sector importantíssim per a la ciutat i que no sempre ha estat percebut com el gran motor econòmic i de creació de llocs de treball que és”. Per la seva banda, Rosell i Peyra van agrair al PMTT l’organització de l’esdeveniment, tot subratllant la importància d’aquest tipus d’encontres com a punts d’intercanvi d’idees. Ambdós van destacar, a més, les potencialitats de Tarragona per continuar creixent i assolir “el nivell que li correspon”.
Acabats els parlaments, es va donar pas a la interacció i l’intercanvi d’impressions i idees entre els assistents, que van coincidir a definir com a molt bona la temporada turística i van mostrar-se esperançats perquè l’any 2018 confirmi la tendència positiva. Tots els assistents van coincidir també en la necessitat que accions com les d’ahir es repeteixin en el futur.