El Seminari Marca Ciutat se celebrarà a l'octubre a Tarragona
El primer tinent d’alcalde i conseller de Presidència i Estratègies de Ciutat, Alejandro Fernández, ha presentat aquest matí el Seminari Marca Ciutat 2016, el seminari de màrqueting de ciutats i territoris de Catalunya, que es farà a Tarragona els dies 21 i 22 d’octubre.
Alejandro Fernández ha explicat que “el Seminari té com a objectiu acostar les tècniques i noves tendències del màrqueting i la comunicació estratègica per ajudar a les ciutats i les destinacions a posicionar-se en un entorn competitiu. Enguany s’incidirà especialment en la ciutat hub, és a dir, les ciutats que saben aprofitar el seu entorn per posicionar-se".
El seminari Marca Ciutat s’ha convertit en una cita imprescindible per a responsables de turisme, promoció econòmica, comunicació i màrqueting, que treballen en el món del citymarketing, i és el més important que es realitza a Catalunya en la seva especialitat.
El director del Seminari, Pau Canaleta, ha assenyalat que enguany és la setena edició del Seminari Marca Ciutat i la tercera vegada que tindrà lloc a Tarragona. Es comptarà amb la participació d’experts internacionals en màrqueting de ciutat, els quals presentaran casos d'èxit a partir d'esdeveniments de diferents municipis. Es preveu l’assistència de més d’un centenar d’experts en el tema i les inscripcions ja estan obertes a través del web del seminari.
D’altra banda, el conseller de Presidència i Estratègies de Ciutat, Alejandro Fernández, ha recordat que “la nostra ciutat ha donat una empenta molt important a la Marca Tarragona ja que el passat dia 31 de maig es va constituir el Comitè que definirà l’estratègia que cal seguir per afiançar el posicionament de Tarragona com "la ciutat mediterrània de la història viva”. Així, ha subratllat que “aconseguir que la marca ciutat funcioni és un benefici per a tots, reverteix en inversió, polítiques socials i benestar general per als tarragonins i és una prioritat estratègica d’aquest equip de govern”.