Tarragona es presenta a FITUR com la destinació que millor explica la història
El Patronat de Turisme de Tarragona assisteix, una edició més, a la Fira Internacional del Turisme (FITUR), que se celebra Madrid, i que està considerada una de les més importants del món en el sector. L’objectiu de la presència de Tarragona a FITUR és presentar la ciutat com la destinació que millor explica la història, a través de les recreacions i dels monuments, amb unes tradicions originals i autèntiques com són els castells, una gran oferta de sol i platja, i una eno-gastronomia de proximitat i de gran qualitat.
La delegació tarragonina, encapçalada per l’alcalde de Tarragona, Josep Fèlix Ballesteros i la regidora de turisme, Patrícia Anton, així com part de l’equip del Patronat Municipal de Turisme, ha concertat entrevistes amb diferents oficines de turisme d’arreu del món, com és el cas de les de Mumbai (Índia), Dublín (Irlanda), Canton (Xina), Berlín, Munic o Düsseldorf (Alemanya), Regne Unit, Nova York o Miami (EUA) o del Japó. En alguns casos es tracta de reforçar els lligams que ja existeixen i que ja donen els seus fruits i, en d’altres, explorar nous mercats emergents.
Tarragona, que participa a FITUR formant part de l’Aliança Turística juntament amb els municipis de Vila-seca/La Pineda Platja, Salou, Reus i Cambrils, a més de PortAventura, també ha programat la signatura de diferents acords amb la xarxa de Ciudades AVE, Turespaña o el Grupo de Ciudades Patrimonio de la Humanidad, de la que també en forma part.
D’altra banda, al marge de donar a conèixer l’oferta turística i de vacances de la ciutat, la delegació de Tarragona Turisme aprofita l’aparador de FITUR per presentar la destinació com una excel·lent opció pel turisme de negocis i fires, de la mà del Tarragona Convention Bureau (TCB). En aquest sentit, l’objectiu implica reforçar el seu posicionament dins el sector MICE.