El passeig de les Palmeres es prepara per una nova edició dels "Sopars sota els Focs"
Per sisè any consecutiu, l’Associació de Restaurants de la Part Alta (ARPA) organitza la campanya "Sopars sota els Focs" que s'esdevindrà del 30 de juny al 4 de juliol, coincidint amb el 25è aniversari del Concurs Internacional de Focs Artificials. Aquest matí la nova regidora de Turisme, Begoña Floría, i els representants de l’ARPA, Carles Llobet i Ramon Martí, l'han presentat en roda de premsa.
Enguany, l’esdeveniment comptarà amb la participació dels restaurants El Llagut, Arcs Restaurant, Quim Quima, Racó de l’Abat, Sadoll Restaurant, Taller de Cuina i Entrecopes. Tots traslladaran la seva cuina al passeig de les Palmeres oferint una àmplia proposta gastronòmica per només 5 euros el plat. Tàrtars, arrossos, carpaccios, postres i plats per als més petits són només algunes de les quaranta propostes entre les quals el públic podrà escollir.
El tret de sortida serà el dimarts, 30 de juny –un dia abans de l’inici del Concurs–, amb la Festa d’Inauguració. A partir de les 19 h de la tarda, es podrà gaudir al passeig de les Palmeres de l’acte de celebració del 25è aniversari del Concurs de Focs Artificials. Posteriorment, el duet de versions musicals Angel Dust oferirà un concert i el dj Pepe Diyei acompanyarà la vetllada amb les seves sessions musicals dels 70, 80 i 90. Les cuines dels restaurants obriran a partir de les 20 h. A la proposta gastronòmica se li suma una nova zona Estrella Damm, on es podran degustar diverses varietats de cerveses. La Focsteleria oferirà diversos còctels per gaudir-ne durant les nits.
Acció #ElsmeusFocs
I us recordem que a través de Facebook ja està en marxa l’acció #ElsmeusFocs amb motiu de les 25 edicions, i que cada participant entrarà en un sorteig de 25 entrades dobles per poder veure la primera nit del Concurs, dimecres 1 de juliol, des de la Casa Canals. Els millors textos, comentaris, entrevistes, etc., també es publicaran al blog de Tarragona Cultura i seran escollits per a un programa especial fet per Tac 12. L’objectiu principal de la campanya és fer visible el caràcter popular i participatiu que té i que ha tingut aquest esdeveniment, de manera que es convidarà la ciutadania a expressar la vivència íntima i emocional que en tenen i que n’han tingut al llarg del temps.