Tarragona promociona la seva activitat cultural a FITUR
La Fira Internacional de Turisme, FITUR, va tancar ahir amb importants contactes i avenços en el marc de les relacions dels professionals d’aquest sector. Tarragona i el Patronat Municipal de Turisme van transmetre una imatge de ciutat que promociona la cultura, a banda del sol i la platja, amb projectes tan atractius com els relacionats amb Tàrraco i els castells; així com l’especial interès que ha suposat per països com a Polònia la Ruta dels Primers Cristians de Tàrraco.
Així mateix, a banda de les signatures dels diferents convenis amb organismes com RENFE o Grupo Ciudades Patrimonio de la Humanidad (GCPH), també s’ha aprofitat per tancar viatges de familiarització tant de premsa com d'operadors turístics de tot el món, aprofitant els esdeveniments previstos per aquest 2014 com poden ser el Festival Tàrraco Viva, Tarragona Ciutat de Castells o el Concurs de Castells.
Pel que fa als diferents convenis que l'Alcalde de Tarragona, Josep Fèlix Ballesteros, va signar amb GCPH el passat divendres 24 de gener, cal destacar el de Turespaña, on les 13 ciutats que formen el grup es podran promocionar internacionalment en les accions que desenvolupi aquesta marca; amb Madrid Destino, que donarà a conèixer el grup a països com Brasil o Estats Units aquest 2014; així com la celebració de l’Assemblea dels Alcaldes del mateix grup.