Nova edició de la campanya 'Enjoy Tarragona'
Enguany s’enceta la tercera edició de l’Enjoy Tarragona, una campanya de comunicació per donar a conèixer Tarragona com a destinació de compres. “Es tracta d’una iniciativa adreçada bàsicament al turista rus, encara que està editada en rus, anglès i francès”, explica la regidora de Comerç i Turisme, Patrícia Anton.
La campanya consisteix en la distribució de catàlegs que recull informació patrimonial i turística i també és una guia d’establiments comercials de la ciutat. Per una banda hi figura un planell turístic amb els punt d’interès i, per l’altra estan situades les botigues participants a l’Enjoy Tarragona. En total, participen 30 comerços.
La distribució d’aquest material es farà a les oficines de turisme i als hotels. Així mateix, per reforçar i facilitar la informació de shopping als turistes, es posa en marxa un nou sistema d’informació a la ciutat. Es tracta d’un punt d’informació turística a la estació d’autobús des del 15 de maig fins el 30 de setembre.
La campanya inclou entre 4 i 6 informadors al centre de la ciutat que aniran atenent a aquells visitants que necessitin informació. Aquests punts s’afegeixen a les tres oficines del Patronat Municipal de Turisme i l’Oficina de Turisme de la Generalitat de Catalunya.
Els establiment participants adaptaran els seus horaris i la gran majoria no tancaran al migdia per donar més facilitats als compradors.
Finalment, cal dir que també es posa en marxa un nou servei de TAX FREE amb la devolució de l'import en efectiu a l’Oficina de Turisme de la Generalitat del carrer Fortuny, on tots els establiment podran adreçar als turistes extracomunitaris.