El Patronat Municipal de Turisme i Natalie Tours Incoming, units per donar a conèixer la ciutat
El Patronat Municipal de Turisme de Tarragona ha pactat amb la reconeguda agència de viatges majorista Natalie Tours Incoming un acord per a promocionar les visites a la ciutat.
Per tal de poder oferir una visió més enriquidora de Tarragona, el Patronat lliurarà a l'agència majorista material turístic amb informació completa de la ciutat i de la campanya comercial Enjoy Tarragona, adreçada especialment al turista rus. Avui dilluns ja s’ha fet el primer pas de col·laboració amb una presentació sobre la destinació de Tarragona que s’està impartint a més de 40 guies.
Segons les dades amb les quals treballa Natalie Tours Incoming, l'empresa estima que portarà a la ciutat entre 5.000 i 6.000 visitants russos aquesta temporada estiuenca.
El Patronat Municipal de Turisme de Tarragona està treballant de manera específica en el mercat rus, un mercat a l’alça durant aquests anys i amb un gran poder adquisitiu, i que s'ha posicionat en el segon lloc en el rànquing de mercats estrangers que visiten la ciutat.