Tarragona s'endú un alt grau de satisfacció en les trobades empresarials del Fòrum de Moscú
El tinent d 'alcalde de Promoció Econòmica, Javier Villamayor, i la consellera de Comerç i Turisme, Patrícia Antón, han participat durant quatre dies al Fòrum Catalunya Rússia de Moscú. Segons ha informat la consellera, “l’estada ha estat fructífera i satisfactòria ja que s’han aconseguit en diverses reunions contactes amb més de cinquanta empreses i grups inversors que estan interessats en la ciutat de tarragona”.
L'Ajuntament de Tarragona ha participat en diferents taules i presentacions sobre turisme esportiu, inversions immobiliàries i hoteleres, i així com també amb fòrmules de col·laboració público-privada en la gestió de serveis municipals.
Patrícia Antón, que va participar en workshops amb touroperadors russos, ha destacat que "ens ha facilitat la feina que les marques Tarragona i Costa Daurada són molt conegudes a Moscú i que hem obtingut un alt grau de satisfacció per part dels turistes que ens han visitat tant de les infraestructures hoteleres com de la qualitat de la gastronomia i del comerç de proximitat existent a la nostra ciutat”. D’altra banda, també ha observat que “els touroperadors han mostrat molt d'interès en l'oferta cultural de la ciutat, amb productes com Santa Tecla i Tàrraco Viva”.
Per la seva banda el tinent d’alcalde, Javier Villamayor, ha destacat que "un dels objectius prioritaris de l'Ajuntament de Tarragona des de l'inici del mandat és la promoció de la marca ciutat i la captació d'inversions estrangeres i en aquest Fòrum s’ha pogut treballar a fons en aquests objectius.
Villamayor també ha recordat que “els inversors russos amb els que hem entrat en contacte han mostrat molt interès per conèixer la planificació relacionada amb els Jocs del Mediterrani del 2017, les inversions en infraestructures associades a aquest esdeveniment esportiu, així com la possibilitat d'utilització de les instal·lacions tarragonines per part de les federacions esportives russes abans i després dels jocs".
La presència activa en aquest tipus de fòrums empresarials de representants de localitats com Salou, Cambrils, Reus o Tarragona és cabdal per millorar la promoció exterior no només de Tarragona ciutat sinó del conjunt del territori, i presentar els nostres actius d'una forma integrada i complementària.