Tarragona renova la seva imatge al món
La nova imatge corporativa de Turisme Tarragona simbolitza les grades de l’amfiteatre i les onades del Mar Mediterrani
04/02/2010
Tarragona ja compta amb una nova imatge corporativa per presentar-se al món. Aquest dijous s’ha presentat la nova imatge corporativa de Turisme Tarragona, en un acte que ha comptat amb la presència de l’alcalde, Josep Fèlix Ballesteros, i del president del Patronat de Turisme, Sergi de los Rios. A més a més, en el transcurs de la presentació, membres del sector privat han destacat la importància de la nova imatge i el pas endavant que significa.
El nou logotip és de l’empresa Simbòlic, que va guanyar un concurs en què es van presentar 42 propostes. Segons aquesta empresa, la nova imatge corporativa turística de Tarragona vol transmetre tres conceptes claus de la ciutat: el patrimoni romà, les festes populars i l'obertura al Mediterrani. L'element que sintetitza, a la perfecció, aquests tres valors és l'amfiteatre de Tarragona.
És per aquest motiu que el logotip simbolitza les grades de l’amfiteatre i les onades del Mar Mediterrani, o com s’ha afirmat a la roda de premsa, el port del Serrallo o les sanefes de l’escut de la ciutat.
Sergi de los Rios ha volgut destacar que es tracta d’un pas més en la transformació de la manera de promocionar la ciutat al món, i un exemple de la feina que s’ha fet durant dos anys en matèria turística a la ciutat. De la mateixa manera s’ha manifestat el representant dels càmpings, Joan Lluís Anton, que ha afirmat que el logotip demostra l’aposta ferma de l’Ajuntament per convertir el sector turístic en una referència. Carlos Segarra, del gremi d’hotelers, ha manifestat que el logotip era més que necessari i ha instat a tots els sectors ha seguir treballant. L’alcalde de la ciutat, Josep Fèlix Ballesteros, ha recordat que l’anterior logotip ha fet la seva feina durant 18 anys, però que era necessari evolucionar i dissenyar una nova manera de comunicar.