Signat un conveni de col·laboració per promocionar la Tàrraco Romana
La Confederació d’Empresaris de Comerç i de Serveis de les Comarques Tarragonines, en nom de la Confederació de Comerç de Catalunya, ha signat avui un acord de col·laboració amb el Consorci per a la Gestió del Pla de Competitivitat Turística de la Tàrraco Romana.
Ambdues entitats posaran en marxa una aplicació per a telefonia mòbil per a la promoció conjunta del comerç, el turisme i la cultura tarragonina, aprofitant la importància de les noves tecnologies i l’evolució dels anomenats smartphones.
Aquesta “app” combinarà la geolocalització dels comerços associats a les unions de botiguers de la Costa Daurada amb tota l’oferta turística i cultural, així com l’agenda de les activitats locals. Per tal d’arribar al màxim nombre de persones, turistes o locals, la informació estarà disponible en quatre idiomes: català, castellà, anglès i rus.
La presidenta del Consorci per a la Gestió del Pla de Competitivitat Turística de la Tàrraco Romana, Patrícia Anton, ha valorat molt positivament la signatura del conveni ja que "donarà un impuls a la promoció del comerç, el turisme i la cultura, ja que mitjançant les noves tecnologies, els posarà a l'abast dels turistes, visitants i ciutadans”.
La Confederació de Comerç de Catalunya és l’organització més representativa del comerç català i aplega actualment uns 350 gremis i associacions, que alhora representen 90.000 comerciants i botiguers de Catalunya. La delegació de Tarragona aplega a més de 4.000 botiguers agrupats en 17 associacions de tot el Camp de Tarragona.