Neix el Joc de Tarragona
La consellera de Comerç, Patrícia Anton, i l’emprendedor lleidatà Enric Cervera han presentat aquest dijous 27 de desembre, en roda de premsa, El Joc de Tarragona, un divertit joc per jugar en família, creat per Cervera i ambientat, en aquest cas, en la ciutat de Tarragona.
Els jugadors poden recórrer els carrers que coneixen de primera mà, parar-se als establiments on compren gairebé cada dia i, fins i tot, comprar-los. La mecànica i el funcionament d’aquest exclusiu joc són una barreja entre el Monopoly i el Joc de l’Oca: un tauler amb els principals carrers de la ciutat, les botigues tarragonines de tota la vida, els monuments més destacats, targetes destí i sorpresa, sis fitxes-personatge i un parell de daus.
Les empreses que apareixen i participen a El Joc de Tarragona poden fer-ho mitjançant tres vies: amb un local físic ubicat als carrers del plànol (casella sempre visible i participativa), amb una targeta d’activitat (participatiu) o amb un opi (casella sempre visible). Gràcies a aquesta participació, els comerços tarragonins gaudeixen d’un gran impacte de marca, són protagonistes del joc i capten l’atenció de les famílies, potencien la imatge d’implicació amb la ciutat, aconsegueixen un impacte promocional intemporal i d’alta qualitat, utilitzen un element promocional innovador i personal i formen part de la vida dels futurs consumidors de la ciutat.
Per tal de fer de ‘El Joc de Tarragona’ el veritable joc de taula de i per als tarragonins, conservant l’esperit local, el joc només inclou botigues i comerços d’origen autòcton i tan sols es pot comprar a les botigues de joguines de Tarragona i no a les grans cadenes comercials o a les franquícies.
Inicialment s’ha fet un tiratge de 2.000 exemplars que es poden comprar als següents comerços de la ciutat a un preu de 25 €:
- Abacus Coop
- Gasco
- Jugettos
- Interkits. Parc Central
- Llibreria la Capona
- Llibreria la Rambla
- Llibreria Adserà
- El Negrito i la Negrita