La campanya de Nadal torna a Campclar
L’Associació de Comerciants de Campclar repeteix una iniciativa altament exitosa l’any passat i que enguany s’adequa al context actual
17/12/2009
El Nadal s’acosta i, amb ell, l’Associació de Comerciants de Campclar (ACC) posa en marxa una campanya que va iniciar l’any passat i que va aconseguir un èxit destacable. Així arriba la segona edició de la campanya de Nadal de l’ACC, que ha estat presentada aquest dimecres a l’Ajuntament de Tarragona.
Aquesta campanya, que compta amb el suport del Pla Integral de Campclar (PICC), té per objectiu incentivar el comerç al barri de Campclar entre el seu veïnat, iniciativa a la qual s’hi sumen tots els comerços adherits a l’ACC i que ja superen la cinquantena. Aquesta xifra representa més del 50% de comerços del barri.
Tal com ha explicat la presidenta de l’ACC, Montserrat Torrell, “esperem repetir l’èxit assolit amb la campanya de l’any passat, o fins i tot millorar-lo”. Per a aconseguir-ho, l’Associació de Comerciants de Campclar ha realitzat petites modificacions a la campanya, intentant millorar aspectes però adequant-la a l’actual context econòmic. Tot i això, es manté l’esperit de la campanya Nadal a Campclar iniciada l’any passat, consistent en “la decoració d’arbres que s’ubicaran als comerços adherits a l’ACC i que després seran replantats”.
Precisament l’aspecte ecològic és un dels més importants de la campanya, tal com ha explicat Isabel Vidal, coordinadora dels programes de l’àmbit econòmic del Pla Integral de Barris, qui ha destacat que “la campanya de Nadal a Campclar consta de dues fases: una primera, que és pròpiament la campanya de Nadal, i amb la qual es busca dinamitzar el petit comerç del barri; i una segona fase que tindrà lloc passades les festes nadalenques, i que consistirà en la replantació dels arbres utilitzats en la campanya”.
Així, els arbres que protagonitzaran la campanya nadalenca de l’ACC seran replantats “al mateix barri, per crear un pulmó verd”, ha explicat Montserrat Torrell, qui també ha recordat que “ja l’any passat es va fer així, implicant també els infants del barri, que són qui els van replantar al carrer Algars”.
Valoracions de la campanya “Posa’t guapa”
D’altra banda, les representants de l’ACC i del PICC també han aprofitat aquesta compareixença per fer una valoració de la darrera campanya promoguda des de l’Associació de Comerciants de Campclar. Es tracta de la segona edició de “Posa’t guapa amb l’Associació de Comerciants de Campclar. Amb les teves compres, rasca i guanya”, una iniciativa que es va estendre del 22 d’octubre al 30 de novembre i que ha repartit 220 regals de perfumeria, parafarmàcia i perruqueria entre els clients dels comerços adherits. Al respecte, Montserrat Torrell ha assegurat que “la campanya ha estat un èxit, els comerços adherits estan molt contents, perquè hem aconseguit activar comercialment una època que acostuma a ser poc favorable”.
En el mateix sentit s’ha pronunciat Isabel Vidal, qui ha remarcat que “aquesta campanya dinamitza les perruqueries del barri, que n’hi ha moltes, i també incentiva el comerç, ja que els premis s’aconseguien comprant a les botigues del barri i obtenint així les butlletes de participació”.
Així, la segona edició de “Posa’t guapa” es va cloure el passat 30 de novembre amb un nou èxit de participació, situació que l’ACC i el PICC esperen repetir amb la campanya de Nadal que s’iniciarà de manera immediata.