El Tarragona Family Week arrela com a producte turístic familiar de vacances
El Tarragona Family Week (TFW) va camí de consolidar-se com a producte de turisme familiar de vacances i en la seva segona edició ha igualat les xifres de 2012, amb unes 400 famílies participants, 1.000 polseres repartides i 600 persones en les diferents activitats especials que s’havien organitzat al voltant de la campanya.
La regidora de Comerç i Turisme, Patricia Antón, ha valorat molt positivament l’acollida del TFW i ja ha avançat que “donarem continuïtat al producte”. Antón ha destacat que en un any força complicat per la situació de crisi generalitzada, el Tarragona Family Week “ha aguantat molt bé i aquests dies de vacances ha estat un goig veure a tantes famílies gaudint de la ciutat”.
La regidora de Turisme també s’ha referit a la bona resposta que han tingut les diferents activitats organitzades, amb un notable èxit de participació. “Amb aquestes activitats, hem refermat la nostra línia argumental de presentar Tarragona com una ciutat amb historia viva, en què és ella mateixa la que explica el seu passat als visitants, lligant-lo però al present i al futur més immediat”.
Patricia Antón considera que el Family Week “és una campanya que, d’una banda, ajuda a potenciar la marca Tarragona –per l’impacte que té en els mitjans de comunicació– com a excel·lent destinació turística familiar; i de l’altra, ajuda a comunicar Tarragona durant la Setmana Santa”.
Les tres oficines del Patronat Municipal de Turisme de Tarragona (PMTT), situades a la Rambla Nova, a l’Antic Ajuntament (carrer Major) i al Camp de Mart, han experimentat també un increment de les demandes d’informació del 9,89 per cent respecte l’any passat.