Comença la campanya "Un Nadal que m'agrada" a la Part Alta
Amb motiu de les festes de Nadal el Pla Integral de la Part Alta i les diverses Associacions de Comerciants, Artistes i Restauradors de la Part Alta han endegat una campanya de comunicació per fer més dinàmic i comercial la el nucli històric de la ciutat.
Es tracta de fomentar de manera creativa el flux de vianants durant l’ horari comercial. Per això es provoca un ambient agradable al carrer que consolidi la marca Part Alta, com un barri atractiu i polivalent, on s’hi pot fer una agradable passejada i gaudir d’ofertes cultural, gastronòmiques i comercials. És una campanya dirigida tant als residents de la Part Alta, com als ciutadans de Tarragona i visitants. Aquesta activitat començarà el 12 de desembre i finalitzarà el 12 de gener. “La dinamització del PIPA, passa per la complicitat entre col·lectius d’artistes, restauradors i teixit comercial, per tal de fomentar l’ interès de les famílies pel barri durant aquestes festes ” ha dit la consellera de Comerç i turisme Patrícia Anton.
Els botiguers, artistes i restauradors proposen diverses activitats que giren entorn de la frase: “Un Nadal que m’agrada”, que dona nom a la campanya.
Per exemple, les tres imatges nadalenques encunyades, per fer fotografies posant’hi la cara, del caganer, tió o pessebre. A les botigues donaran vals en cada compra, per fer-se una foto que es recollirà posteriorment en el mateix establiment. O els quaranta vinils amb frases que sintonitzen amb l’esperit de la campanya i les 5000 galetes que es repartiran amb la frase “Un Nadal que m’agrada”. També destaca la programació del 3 Opening Contemporany Art que ofereix art de proximitat i amb preus assequibles per regalar aquestes festes.