Campanya de Nadal a la zona del mercat: "Compra, rasca i guanya"
La presidenta d’ESPIMSA, Patrícia Anton; el representant de l’Associació de Venedors del Mercat Central, Anton Borràs, i el president de la Via T, Joan Blázquez, han presentat aquest dilluns en roda de premsa la campanya de Nadal “Zona Mercat, Obert per Obres”. La campanya consistirà en premis directes mitjançant els tradicionals “rasca i guanya” que obtindran els clients quan comprin en els establiments adherits a la campanya, la qual es desenvoluparà del 12 de desembre al 5 de gener del 2012.
En total es distribuiran 160.000 “rasca” i es repartiran 15.000 euros en vals de compra i 1.528 regals valorats en 15.000 euros.
La presidenta d’ESPIMSA, Patrícia Anton, ha manifestat que “l’objectiu de la campanya és incrementar la fluctuació de persones a la zona i fidelitzar el client”. En aquest sentit ha destacat que “s’han adherit a la campanya 125 establiments, 79 de l’entorn del Mercat i 46 parades del Mercat Central”.
La campanya està organitzada per l’Empresa de Serveis i Promocions d’Iniciatives Municipals SA i consensuada amb l’Associació de Venedors del Mercat Central, el Centre Comercial la Via T, l’Associació Venedors del carrer Canyelles i l’Associació d’Empresaris de l’entorn del Mercat Central.
Per a més informació: